Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Міськова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Міськова М. 
Козятинське залізничне училище на магістралях міжнародної співпраці [Електронний ресурс] / М. Міськова, А. Стецюк // Віче. - 2014. - № 9. - С. 64-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viche_2014_9_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 706.542 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Міськова М. 
Розробка та застосування інноваційних інформаційних технологій у навчально-виробничому процесі [Електронний ресурс] / М. Міськова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_10
Показано розробку педагогічних програмних засобів та програм-тренажерів на основі сучасних уявлень у галузі розробки навчальних програм, психолого-педагогічних і дидактичних вимог до засобів наочності в Козятинському міжрегіональному ВПУ залізничного транспорту, висвітлено основні аспекти їх впровадження в навчально-виробничий процес. Описано електронні програмні засоби навчального призначення, рекомендовані до використання в навчально-виробничому процесі, роботу над створенням керованих анімацій та 3D-зображення, учнівську платформу знань, освітній портал училища, майстерню-лабораторію, оснащену автоматизованою системою «Оформлення проїзду», використання тренажеру з управління локомотивом та усунення несправностей «ZDSimulator» при підготовці майбутніх помічників машиніста електровоза і тепловоза. Зазначено, що дані програми «Автоматизоване робоче місце прийомоздавальника вантажу та багажу» підключені до навчального сервера Укрзалізниці. Зроблено висновок, що використання інноваційних технологій значно підвищує зацікавленість учнів у навчанні, робить процес засвоєння нових знань швидким та різнобічним, сприяє самовдосконаленню та закріпленню старого матеріалу, розвиває логічне мислення тощо, водночас розробка таких технологій забезпечує відповідність рівня професійної підготовки майбутніх фахівців транспортної галузі потребам і вимогам ринку праці. 18 інформаційні технології, інноваційні технології, навчально-виробничий процес, електронні програмні засоби навчального призначення, програма-тренажер, автоматизована система роботи Показано разработку педагогических программных средств и программ-тренажеров на основе современных представлений в области разработки учебных программ, психолого-педагогических и дидактических требований к средствам наглядности в Козятинском межрегиональном ВПУ железнодорожного транспорта, освещены основные аспекты их внедрения в учебно-производственный процесс. Описаны электронные программные средства учебного назначения, рекомендованные к использованию в учебно-производственном процессе, работу над созданием управляемых анимаций и 3D-изображения, учащуюся платформу знаний, образовательный портал училища, мастерскую-лабораторию, оснащенную автоматизированной системой «Оформление проезда», использование тренажера по управлению локомотивом и устранения неисправностей «ZDSimulator» при подготовке будущих помощников машиниста электровоза и тепловоза. Отмечено, что данные программы «Автоматизированное рабочее место приемосдатчика груза и багажа» подключены к учебному сервера Укрзализницы. Сделан вывод, что использование инновационных технологий значительно повышает заинтересованность учащихся в обучении, делает процесс усвоения новых знаний быстрым и разносторонним, способствует самосовершенствованию и закреплению старого материала, развивает логическое мышление и тому подобное, в то же время разработка таких технологий обеспечивает соответствие уровня профессиональной подготовки будущих специалистов транспортной отрасли потребностям и требованиям рынка труда.Showed the development of educational software programs and trainers based on modern concepts in the area of curriculum development, psycho-pedagogical and didactic Requirements for clarity in Kozyatyn high vocational school interregional railway transport, highlighted the main aspects of their implementation in educational and production process. Described electronic educational software recommended for use in teaching and production process, work on a controlled animations and 3D-image platform of student knowledge, educational portal of school, workshop-laboratory equipped with the automated system "Making map", using simulator Management engine troubleshooting «ZDSimulator» assistants in the preparation of future electric and diesel locomotive driver. Concluded that the use of innovative technologies significantly increases the interest of student learning, makes learning new knowledge fast and versatile, promotes self-improvement and consolidation of old material, develops logical thinking and so on, while the development of such technologies ensures that the level of training of future specialists of the transport industry needs and the requirements of the labor market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.37 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського